بعد از گذشت چندین ماه، در نهایت
موتور بازی سازی یونیجین 2.17 (Unigine 2.17)
منتشر شد، این موتور شگفت انگیز بر پایه فلسفه طبیعت گرایی و سیستم های قدرتمند فیزیک بصری و ریاضیات بصری برای پیاده سازی طبیعت با بیشترین جزئیات به صورت واقعی برای ساخت شبیه سازی ها و بازی ها و پروژه های تعامل بصری معماری، پروژه های VR و ... برای پلتفرم ویندوز کاربرد دارد.
بهترین انتخاب شما می تواند یونیجین باشد و از آنجایی که سیستم ویژوال اسکریپتینگ در راه است، پس در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که تمامی کارها در یونیجین تحت گراف خواهد بود و هیچ کدنویسی در کار نخواهد بود، اگرچه شما می توانید با سی شارپ و سی پلاس پلاس هم اکنون و در آینده نیز پروژه های خود را طراحی و برنامه نویسی کنید (تحت گراف یا با تایپ کردن)، در این نسخه علاوه بر بهبود و به روز رسانی ابزارهای قدرتمند در نسخه های قبل، ابزارها و ویژگی های ماژور و جدید در این نسخه اضافه شده است و به صورت مختصر و مفید موارد زیر را شامل می شود:
DirectX 12 and Vulkan API support (production)
Multiple performance optimizations
Panorama space dynamic global illumination
Spatial temporal denoiser
Streaming improvements
Improved spacers and deflectors for particles / GPU Particles (Experimental)
Multiple tools improvements in the editor
IG updates (VR, weather radar, CIGI symbols)
Photon engine integration (network)
A set of new C++ samples
Add-On Store update
برای جزئیات بیشتر می توانید به خبر رسمی زیر از سایت یونیجین مراجعه کنید
https://unigine.com/news/2023/unigine-2-17-dx12-vulkan-in-production-state-psdgi-more-performance-tools- کدام انجین را انتخاب کنیم؟...
ما را در سایت کدام انجین را انتخاب کنیم؟ دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : 5ahmadkarami2 بازدید : 55 تاريخ : جمعه 30 تير 1402 ساعت: 15:00